klikmapa.pl/o/warszawa-gorny-mokotow-19-250-zl-385-m2-pietro-5-6-id1163959.html
Nr ogłoszenia: klikmapa-1163959 (aby przejść do tego ogłoszenia wpisz klikmapa-1163959 w wyszukiwarce na klikmapa.pl)
Warszawa Górny Mokotów, 19 250 zł, 385 m2, pietro 5, 6
19 250zł
50zł/m²
385 m²
piętro: 5
/6
Suwak
Opis
Mokotów: biuro 385 m2
klimatyzowany lokal biurowy o pow.385 m2 na 5 piętrze , w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie, w okolicach ulic: Suwak i Marynarskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność -od zaraz.
Obejrzyj budynek na filmie:
https://www.youtube.com/shorts/CZAteIkiL3c
Lokal biurowy znajdujący się na 5 piętrze w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Marynarskiej i ul. Suwak.
Lokal w układzie gabintowym:
-8 pokoi biurowych różnej wielkości,
-korytarz,
Na powierzchni lokalu zostały też wydzielone pomieszczenia socjlane,
Mozliwośc podziału na 2 moduły biurowe: 142,50m2 oraz 242,70m2.
Wejście do lokalu z korytarza.
Uchylne okna z roletami.
Klimatyzacja.
Wykładzina na podłodze w gabinetach.
Na miesięczne koszty najmu składają się:
-czynsz: 19250 PLN,
-koszty eksploatacyjne: 25 PLN/m2 (9625 PLN),
Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni.
Meble biurowe:
Najemca może skorzystać z mebli biurowych (biurko, fotel, kontener, etażerka, inne) od Wynajmującego na warunkach ustalonych indywidualnie.
Parking:
Miejsca parkingowe przed budynkiem.
Naziemne mniejsca postojowe na parkingu w sąsiedztwie; w cenie 250 PLN netto/ stanowisko/ miesiąc.
Sala konferencyjna:
W budynku istnieje możliwość wynajęcia sali konferencyjnej dla około 10 osób; dostępność do ustalenia.
Internet:
-światłowód Orange oraz UPC-
-inny operator-w zależności od możliwości
Umowa:
-okres trwania: do ustalenia, w zależności od zakresu aranżacji,
-kaucja: 1 miesiąc,
-okres wypowiedzenia: 1-3 miesiące (do ustalenia)
Opis budynku:
Kameralny budynek biurowy.
6 kondygnacji.
Dostęp do budynku 24/h, siedem dni w tygodniu.
Obiekt chroniony.
Standard budynku:
-Okablowanie elektryczne,
-Ochrona budynku,
-Czujniki dymu,
-Okablowanie telefoniczne,
-Centrala telefoniczna,
-Kanały transportu,
-Monitoring,
-Klimatyzacja,
-Okablowanie komputerowe,
-Kable światłowodowe,
-Kontrola dostępu do budynku,
-Recepcja na parterze
Lokalizacja:
Dogodne położenie budynku gwarantuje łatwy dostęp do środków transportu miejskiego: tramwaje, autobusy, kolej (PKP Służewiec).
W dalszym sąsiedztwie znajdują się stacje metra: Wilanowska oraz Wierzbno.
Otoczenie wielu punktów handlowych i usługowych, z Galerią Mokotów włącznie.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność -od zaraz.
Obejrzyj budynek na filmie:
https://www.youtube.com/shorts/CZAteIkiL3c
Lokal biurowy znajdujący się na 5 piętrze w kameralnym budynku biurowym na warszawskim Mokotowie w okolicach ul. Marynarskiej i ul. Suwak.
Lokal w układzie gabintowym:
-8 pokoi biurowych różnej wielkości,
-korytarz,
Na powierzchni lokalu zostały też wydzielone pomieszczenia socjlane,
Mozliwośc podziału na 2 moduły biurowe: 142,50m2 oraz 242,70m2.
Wejście do lokalu z korytarza.
Uchylne okna z roletami.
Klimatyzacja.
Wykładzina na podłodze w gabinetach.
Na miesięczne koszty najmu składają się:
-czynsz: 19250 PLN,
-koszty eksploatacyjne: 25 PLN/m2 (9625 PLN),
Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni.
Meble biurowe:
Najemca może skorzystać z mebli biurowych (biurko, fotel, kontener, etażerka, inne) od Wynajmującego na warunkach ustalonych indywidualnie.
Parking:
Miejsca parkingowe przed budynkiem.
Naziemne mniejsca postojowe na parkingu w sąsiedztwie; w cenie 250 PLN netto/ stanowisko/ miesiąc.
Sala konferencyjna:
W budynku istnieje możliwość wynajęcia sali konferencyjnej dla około 10 osób; dostępność do ustalenia.
Internet:
-światłowód Orange oraz UPC-
-inny operator-w zależności od możliwości
Umowa:
-okres trwania: do ustalenia, w zależności od zakresu aranżacji,
-kaucja: 1 miesiąc,
-okres wypowiedzenia: 1-3 miesiące (do ustalenia)
Opis budynku:
Kameralny budynek biurowy.
6 kondygnacji.
Dostęp do budynku 24/h, siedem dni w tygodniu.
Obiekt chroniony.
Standard budynku:
-Okablowanie elektryczne,
-Ochrona budynku,
-Czujniki dymu,
-Okablowanie telefoniczne,
-Centrala telefoniczna,
-Kanały transportu,
-Monitoring,
-Klimatyzacja,
-Okablowanie komputerowe,
-Kable światłowodowe,
-Kontrola dostępu do budynku,
-Recepcja na parterze
Lokalizacja:
Dogodne położenie budynku gwarantuje łatwy dostęp do środków transportu miejskiego: tramwaje, autobusy, kolej (PKP Służewiec).
W dalszym sąsiedztwie znajdują się stacje metra: Wilanowska oraz Wierzbno.
Otoczenie wielu punktów handlowych i usługowych, z Galerią Mokotów włącznie.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
Jeśli poszukują Państwo innej powierzchni, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły
Typ nieruchomości:
lokal do wynajęcia
Dodano:
2024-07-17 14:34:12
Powierzchnia:
385 m²
Cena:
19 250 zł.
Cena za m²:
50 zł.
Piętro:
5 / 6
Lokalizacja:
Suwak
Rok budowy:
1998
Stan nieruchomości:
bardzo dobry
Ogrzewanie:
Tak
Podłączenie wody:
miejska
Gaz:
miejski
Miejsca parkingowe:
miejsce postojowe
Agent prowadzący:
Property Office Sp. o.o.
Licencja pośrednika:
22020
Wysokość pomieszczeń:
290
Internet:
Tak
Wyłączność:
Nie
Zwolnienie z prowizji:
Tak
Forma własności:
własność
Klimatyzacja:
Tak
Pomieszczenie socjalne:
Tak
Energia elektryczna:
Tak
Kanalizacja:
miejska
Woda:
Tak
Droga dojazdowa:
asfaltowa
Typ lokalu:
biura/biuro
Winda:
Tak
Liczba pomieszczeń:
8
Pośrednik:
Property Office Sp.z o.o.
Nr ogłoszenia:
klikmapa-1163959