kontakt
Property Office Sp.z o.o.
731321117
Administratorem danych osobowych jest AMK Portal sp. z o.o.
lokal do wynajęcia Warszawa Górny Mokotów, 45 900 zł, 324 m2, stan bardzo dobry
45 900zł
324m²
142 zł/m²
piętro: 3/11
Marynarska
Opis
Mokotów: biuro flexi dla 54 osób
oferta specjalna - 30% na pierwsze trzy miesiące podpisaniu umowy do końca sierpnia 2024 r.
-------------------------
moduł biurowy flexi dla 54 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność - od zaraz
Koncepcja FLEXI LEASE to idealna propozycja dla firmy, która nie jest gotowa na podpisanie długoterminowej umowy najmu.
Dla firmy, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
W praktyce jest to połączenie idei biura serwisowanego z najmem tradycyjnym.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, skłądające się z:
-recepcja,
-open space na 21 osób,
-open space na 28 osób,
-2 * focus room,
-sala konferencyjna do 6 osób,
-sala konferencyjna do 12 osób,
-salka spotkań dla 4 osób,
-salka spotkań dla 5 osób,
-salka spotkań dla 2 osób,
-magazynek,
Gdy firma się rozwinie i zajdzie potrzeba powiększenia biura w celu stworzenia dodatkowych miejsc pracy, isnieje mozliwość łaczenia modułów biurowych.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Umowa:
-elastyczny okres najmu,
-prota umowa,
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 1050 PLN netto/mies.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
-------------------------
moduł biurowy flexi dla 54 osób na 3 piętrze nowoczesnego biurowca niedaleko Galerii Mokotów, w okolicach ul. Wołoskiej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
--------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność - od zaraz
Koncepcja FLEXI LEASE to idealna propozycja dla firmy, która nie jest gotowa na podpisanie długoterminowej umowy najmu.
Dla firmy, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
W praktyce jest to połączenie idei biura serwisowanego z najmem tradycyjnym.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro, skłądające się z:
-recepcja,
-open space na 21 osób,
-open space na 28 osób,
-2 * focus room,
-sala konferencyjna do 6 osób,
-sala konferencyjna do 12 osób,
-salka spotkań dla 4 osób,
-salka spotkań dla 5 osób,
-salka spotkań dla 2 osób,
-magazynek,
Gdy firma się rozwinie i zajdzie potrzeba powiększenia biura w celu stworzenia dodatkowych miejsc pracy, isnieje mozliwość łaczenia modułów biurowych.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Umowa:
-elastyczny okres najmu,
-prota umowa,
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby to 1050 PLN netto/mies.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Parking:
-290 PLN/stanowisko/miesiąc,
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły
Typ nieruchomości:
lokal do wynajęcia
Dodano:
2024-07-17 12:33:31
Powierzchnia:
324 m²
Cena:
45 900 zł.
Cena za m²:
141,67 zł.
Piętro:
3 / 11
Lokalizacja:
Marynarska
Rok budowy:
2008
Stan nieruchomości:
bardzo dobry
Ogrzewanie:
Tak
Podłączenie wody:
miejska
Gaz:
miejski
Miejsca parkingowe:
parking podziemny
Agent prowadzący:
Property Office Sp. o.o.
Licencja pośrednika:
22020
Wysokość pomieszczeń:
400
Internet:
Tak
Wyłączność:
Nie
Zwolnienie z prowizji:
Tak
Forma własności:
własność
Klimatyzacja:
Tak
Pomieszczenie socjalne:
Tak
Liczba miejsc parkingowych:
460
Energia elektryczna:
Tak
Kanalizacja:
miejska
Woda:
Tak
Droga dojazdowa:
asfaltowa
Winda:
Tak
Liczba pomieszczeń:
11
Pośrednik:
Property Office Sp.z o.o.
Nr ogłoszenia:
klikmapa-1163832
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Administratorem danych osobowych jest AMK Portal sp. z o.o.
Property Office Sp.z o.o.
731321117