Wielkość zdjęć:
małe
klikmapa.pl/o/warszawa-srodmiescie-6-500-zl-16-m2-pietro-3-id1162017.html
Nr ogłoszenia: klikmapa-1162017 (aby przejść do tego ogłoszenia wpisz klikmapa-1162017 w wyszukiwarce na klikmapa.pl)

Warszawa Śródmieście, 6 500 zł, 16 m2, pietro 3

Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby miniaturka 1
Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby miniaturka 2
Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby miniaturka 3
Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby miniaturka 4
Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby miniaturka 5
Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby miniaturka 6
Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby miniaturka 7
Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby miniaturka 8
Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby miniaturka 9
Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby miniaturka 10
6 500
406zł/m²
16piętro: 3 /5
Tamka
Opis

Śródmieście: biuro serwisowane-4 osoby

4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia w śródmiejskim biurowcu klasy A, w okolicach ul. Tamka, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: Od zaraz.
Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu.
Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy.
Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę.
Lokal z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Miesięczne koszty najmu netto: od 6500 PLN.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu przez WiFi i kabel,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17.
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy),
- dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy,
Zalety biura serwisowanego:
-elastyczność warunków umowy,
-możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów,
-profesjonalna obsługa recepcji,
-dostęp do sal konferencyjnych,
-wszystkie opłaty w cenie,
Umowa:
-okres do ustalenia
-kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.
Opis powierzchni serwisowanej:
Nowoczesny budynek biurowy kl .A na Powiślu. Budynek oferuje pięć kondygnacji biurowych.
Do dyspozycji najemców oddano gabinety wyposażone w ok. 2-6 stanowisk pracy, open space, recepcję z poczekalnią, kawiarnię, sale konferencyjne i kuchnię.
Przestrzeń została stworzona z myślą o małych i średnich firmach oczekujących wyrazistej siedziby o wysokim standardzie.
Lokalizacja:
Położenie budynku tuż obok Mostu Świętokrzyskiego i Wisłostrady gwarantuje dogodny dojazd samochodem oraz umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy.
Niezaprzeczalną zaletą lokalizacji jest bliskość drugiej linii metra - stacja Powiśle znajduje się w odległości ok 400 metrów od budynku.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych..
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły
Typ nieruchomości:
lokal do wynajęcia
Dodano:
2024-07-12 22:31:15
Powierzchnia:
16 m²
Cena:
6 500 zł.
Cena za m²:
406,25 zł.
Piętro:
3 / 5
Lokalizacja:
Tamka
Rok budowy:
2015
Stan nieruchomości:
bardzo dobry
Ogrzewanie:
Tak
Podłączenie wody:
miejska
Gaz:
miejski
Miejsca parkingowe:
parking podziemny
Agent prowadzący:
Property Office Sp. o.o.
Licencja pośrednika:
22020
Wysokość pomieszczeń:
280
Internet:
Tak
Wyłączność:
Nie
Zwolnienie z prowizji:
Tak
Forma własności:
własność
Klimatyzacja:
Tak
Pomieszczenie socjalne:
Tak
Liczba miejsc parkingowych:
40
Energia elektryczna:
Tak
Kanalizacja:
miejska
Woda:
Tak
Droga dojazdowa:
asfaltowa
Winda:
Tak
Liczba pomieszczeń:
1
Pośrednik:
Property Office Sp.z o.o.
Nr ogłoszenia:
klikmapa-1162017