kontakt
Property Office Sp.z o.o.
731321117
Administratorem danych osobowych jest AMK Portal sp. z o.o.
lokal do wynajęcia Warszawa Stary Wilanów, 359 zł, 3 m2, bez prowizji
359zł
3m²
120 zł/m²
piętro: 1/3
kard. Augusta Hlonda
Opis
Wilanów: coworking
biurko w coworkingu zlokalizowane w biurowcu na warszawskim Wilanowie, w okolicy ul. Hlonda, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.
Miejsce do pracy w salonie biznesowym umożliwiające spokojna pracę bez zakłóceń w cichym i spokojnym otoczeniu.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Nie ma konieczności wcześniejszej rezerwacji miejsca: wystarczy podać numer karty członkowskiej.
Wysokość miesięcznego abonamentu to 359 PLN netto/osobę.
Aktywacja dostępu: 95 PLN netto/osobą (opłata jednorazowa).
Cena nie obejmuje rejestracji firmy pod tym adresem.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni coworkingowej.
W ramach abonamentu Najemca zyskuje:
-dostęp do dowolnego salonu biznesowego operatora nie tylko w Warszawie, ale i w innych większych miastach nie tylko w Polsce, ale i na świecie;
-bezpieczne łącze Wi-Fi,
-gniazdka elektryczne do ładowania telefonu i laptopa.
-dostęp do drukarki, skanera i kserokopiarki,
-10% rabatu w przypadku rezerwacji sali konferencyjnej za pośrednictwem portalu internetowego;
Korzystać z biura można od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
Najemca (za dodatkową odpłatnością ) ma do dyspozycji również dobrze wyposażoną kuchnię z dostępem do napojów z lodówką, kuchenką mikrofalową (w wybranych lokalizacjach) oraz sprzętem do przygotowywania herbaty i kawy.
Umowa:
-umowa na miesiąc, która przedłuża się automatycznie z miesiąca na miesiąc,
-wypowiedzenie 1 miesiąc,
Udogodnienia w budynku:
-udogodnienia dla osób niepełnosprawnych,
-Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu,
-Dostępne miejsce na rowery.
W okolicy biura znajdują się sklepy i liczne punkty usługowe oraz atrakcje miasta takie jak park Arkadia czy Pałac Królikarnia.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.
Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: od zaraz.
Miejsce do pracy w salonie biznesowym umożliwiające spokojna pracę bez zakłóceń w cichym i spokojnym otoczeniu.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Nie ma konieczności wcześniejszej rezerwacji miejsca: wystarczy podać numer karty członkowskiej.
Wysokość miesięcznego abonamentu to 359 PLN netto/osobę.
Aktywacja dostępu: 95 PLN netto/osobą (opłata jednorazowa).
Cena nie obejmuje rejestracji firmy pod tym adresem.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni coworkingowej.
W ramach abonamentu Najemca zyskuje:
-dostęp do dowolnego salonu biznesowego operatora nie tylko w Warszawie, ale i w innych większych miastach nie tylko w Polsce, ale i na świecie;
-bezpieczne łącze Wi-Fi,
-gniazdka elektryczne do ładowania telefonu i laptopa.
-dostęp do drukarki, skanera i kserokopiarki,
-10% rabatu w przypadku rezerwacji sali konferencyjnej za pośrednictwem portalu internetowego;
Korzystać z biura można od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
Najemca (za dodatkową odpłatnością ) ma do dyspozycji również dobrze wyposażoną kuchnię z dostępem do napojów z lodówką, kuchenką mikrofalową (w wybranych lokalizacjach) oraz sprzętem do przygotowywania herbaty i kawy.
Umowa:
-umowa na miesiąc, która przedłuża się automatycznie z miesiąca na miesiąc,
-wypowiedzenie 1 miesiąc,
Udogodnienia w budynku:
-udogodnienia dla osób niepełnosprawnych,
-Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu,
-Dostępne miejsce na rowery.
W okolicy biura znajdują się sklepy i liczne punkty usługowe oraz atrakcje miasta takie jak park Arkadia czy Pałac Królikarnia.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.
Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły
Typ nieruchomości:
lokal do wynajęcia
Dodano:
2024-06-28 09:23:44
Ostatnia aktualizacja:
2024-07-13 22:16:01
Powierzchnia:
3 m²
Cena:
359 zł.
Cena za m²:
119,67 zł.
Piętro:
1 / 3
Lokalizacja:
kard. Augusta Hlonda
Rok budowy:
2011
Stan nieruchomości:
bardzo dobry
Ogrzewanie:
Tak
Podłączenie wody:
miejska
Gaz:
miejski
Agent prowadzący:
Property Office Sp. o.o.
Licencja pośrednika:
22020
Wysokość pomieszczeń:
270
Internet:
Tak
Wyłączność:
Nie
Zwolnienie z prowizji:
Tak
Forma własności:
własność
Klimatyzacja:
Tak
Pomieszczenie socjalne:
Tak
Liczba miejsc parkingowych:
380
Energia elektryczna:
Tak
Kanalizacja:
miejska
Woda:
Tak
Droga dojazdowa:
asfaltowa
Winda:
Tak
Liczba pomieszczeń:
1
Pośrednik:
Property Office Sp.z o.o.
Nr ogłoszenia:
klikmapa-1151364
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Administratorem danych osobowych jest AMK Portal sp. z o.o.
Property Office Sp.z o.o.
731321117